Kjøpsinformasjon
Hva er deres salgsbetingelser?
Her finner du våre salgsbetingelser (standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over internett)
Hvordan klager jeg på en vare?
Hvis du har tatt en vare i bruk og ikke synes den gjør det den skal så er det beste å kontakte oss så fort som mulig på salg@lastmile.no, eller kontakte oss på tlf. 66 90 79 80
Hva gjør jeg om varen er ødelagt eller DOA (Dead On Arrival)?
Da kontakter du oss så fort som mulig på salg@lastmile.no, eller på tlf 66 90 79 80 innvalg nr. 1 (Salg) så løser vi problemet raskt og enkelt.
Dere har sendt meg feil vare!
Det er jo selvfølgelig flaut, men sånt kan dessverre skje. Kontakt oss på salg@lastmile.no, eller ring 66 90 79 80 så skal vi rydde opp med det samme!
Kan dere skaffe en vare for meg?
Det kan vi som regel. Vi gjør i hvert fall alltid et forsøk! Kontakt oss på salg tlf. 66 90 79 80 på innvalg nr.1 (Salg)
Dere er utsolgt, når kommer varen?
Det finnes det ikke noe entydig svar på, så det er lurt å spørre oss på mail salg@lastmile.no
Hvordan returnerer jeg en vare?
Det er superenkelt!
Hvis du er logget inn kan du gå til RETUR fanen over her, der kan du søke opp alle tidligere fakturaer for å finne den som inneholder produktet du ønsker å returnere. Når returforespørsel er sendt til oss, vil du lenger ned på siden få en oversikt over status for dine forespørsler. Eller hvis det passer deg bedre, ta kontakt med en av våre selgere på 66 90 79 80. Husk å ha ordre- eller fakturanummeret klart
Begynn din utvikling mot en mer effektiv drift med Last Mile som din samarbeidspartner.
Kontakt oss
La oss diskutere saken din sammen → →
Leter du etter bransjespesifikke råd eller løsninger?
Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss innen kort tid.
Jan Grove Knutsen.
Sales Manager
Takk!
Vi har mottatt din innsending og vil ta kontakt med deg snart.